Untitled MSC Slovakia : Menu
Technická podpora na diaľku
Pre našich klientov, ktorí potrebujú technickú podporu prostredníctvom vzdialeného prístupu servisného technika,
sme pripravili jednoduchý postup ako postupovať pri realizácií požiadavky.
Servisný technik následne bude vidieť obsah Vašej obrazovky a bude môcť ovládať klávesnicu a myš.


Postup pri požiadavke na vzdialenú technickú podporu

1. Kliknite na tento odkaz a aplikáciu si uložte do do počítača

2. Spustite stiahnutú aplikáciu

3. Po spustení uvidíte dialógové okno obsahujúce Vám pridelené ID
    (zobrazené ID poskytujte iba Vášmu technikovi, nie cudzím osobám)

4. Kontaktujte Vášho servisného technika na pridelenom teleónnom čísle

5. Postupujte na základe informácií od Vášho technika

6. Po ukončení technickej podpory zatvorte dialógové okno a ukončite aplikáciu (doporučujeme reštart zariadenia)

MSC Slovakia > Copyright
© 2022 MSC Slovakia